tirsdag, januar 09, 2007

Fra Marilyn til Yvonne

Mit kostume i Maskarade er åbenbart stjålet. Charlottes med. Rigtigt ærgerligt og ubelejligt for alle. I kostumeafdelingen gør de, hvad de kan, men har ikke mulighed for at lave nye kostumer med så kort varsel, I stedet har de søgt på det store lager og fundet nogle andre kostumer, som vi nu har haft på et par gange. Senest i går aftes.

Mit ligner ét Yvonne fra Olsenbanden kunne have haft på, hvis hun boede i en amerikansk forstad og skulle være en lille påskegodte for sin mand. Så ville hun helt bestemt have set sådan ud: Påskegult, florlet stof i flere baner, kantet med lysende orange strudsefjer. Over brystet et sandt mylder af mangefarvede små stofblomster, som visuelt i imponerende grad får barmen til at svulme.

Jeg tror, de har haft det sjovt, den dag de lavede dét kostume. Jeg trives fint i det og indhøster mange morsomme kommentarer. Ole, min medblogger, synes for eksempel jeg minder om et stykke tysk skumslik .....

(Foto: Anonym)

Lene Freil

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tak for en god og underholdende blog. Jeg har den under mine foretrukne og kigger dagligt ind og ser om der skulle være nyt.

Jeg har kun et fromt ønske: et billede af det gule Yvonne-kostume! Det lyder simpelthen for godt til at være sandt! Ja, i det hele taget billeder af livet on og off stage, men der har jo faktisk været en del på det sidste.

Nå, ja, og flere bloggere kunne også være fint, selvom Hanne og Lene gør det godt!

12 januar, 2007 09:27  
Blogger Det Kongelige Operakor said...

Voila ... billedet er nu på!

Dejligt med kommentarer og spørgsmål af alle slags!

Husk, at vi har et helt billedgalleri med Michael Bennatis supergode billeder fra diverse prøver.("Billeder fra korets prøver" - i øverste højre side af bloggen.)

Det er nok en god idé at få lidt flere til at blogge, som du foreslår. Vi må se på det.

Mange hilsner fra Lene

16 januar, 2007 17:59  

Send en kommentar

<< Home