onsdag, januar 03, 2007

Er Marilyn stjålet?

Her efter jul plejer vi at spøge med, at kostumeafdelingen har kogt vores kostumer, så de sidder alt for stramt. Jeg var selv lidt bekymret for, om mit Marilyn Monroe-kostume ville passe mig i går aftes. Maskarade har ligget stille et stykke tid, og det har været en god og næringsrig jul, men jeg havde ikke behøvet bekymre mig det mindste, for mit kostume var simpelthen forsvundet ..... pist væk!!!!

 

Ikke nok med at mit kostume var væk. Charlotte, som jeg deler garderobe med, stod også uden kostume. Hun er ellers den fineste Tuborgpige i lang, stram guldkjole.

 

Dén situation har jeg ikke prøvet før, og i alle andre forestillinger måtte vi formentlig være gået hjem igen, men lige præcis i Maskarade kan man i princippet bruge et hvilket som helst kostume, så vi tog simpelthen vores Lohengrin-skolepige-kostumer på og morede os faktisk ganske fint i dem.

 

Og så var det en lise for fødderne med et par flade, fodformede sko i stedet for de høje stiletter!

 

(Lene Freil)